Wednesday, 18 May 2016

Perperiksaan Pertengahan Tahun

assalamualaikum,

12:21 aku baru habis study physic. *esok exam physic*Rasa macam kepala aku ni dah sebesar anak Mr. Crab si whale betina tu dek perkembangan otak yang terlalu active sejak sejak ni. 

Series ah... Aku tak suka la macam ni. Kalau boleh exam nak buat sampai setahun. Ha takpe la aku sanggup amik exam sampai tua, dah biasa dah. 

*penulis bertambah geram apabila mood hari lahirnya dicantas oleh exam sejarah*

Dah hampir dua minggu aku bergelumang dengan buku. Aku rasa macam takde entertainment langsung cett.. Balik sekolah, mandi, tengok Mr.Joe Mr.Lawyer sambil makan, pastu  start baca buku sampai tengah malam. Eh kalau aku ada boyfriend pun, agaknya dah lama kena curang empat. Dapat gf gila macam aku ni.

*penulis bertambah hiba apabila terpaksa memendam rindu kat ibu yang tkde masa exam 😭*


Cepat la habis...

Cepat la habis...

Cepat la habis...

Dah settle nanti, aku nak tengok movie puas puas, aku nak qada' tidur aku yang sekarang tak menentu gila, 3 night no days. Hahahha....  

Dan, aku nak baca novel puas puas.

*again.... 😞 buku*

No. No. Novel tu adalah satu entertainment tidak seperti buku teks yang ada kuasa magic bila student buka buku teks terus tertidur 100 tahun. 


Alright. Need to sleep. Bai.. 

Wish me luck 👍🏻 TQ 







No comments:

Post a Comment