Sunday, 27 March 2016

2nd challange : 20 facts about me

Assalamualaikum,

So here we go 20 facts yang merapu.

1. Saya anak bongsu daripada 6 adik beradik.
2. Saya geli dengan serangga. haha. Cicakcak..
3. Saya geli dengan ular sebab dia belendir dan menyeramkan. Saya lebih rela usap harimau dari             pegang ular. ew.
4. Saya rabun. 350++
5. Saya single. yay! Srs, tkde sapa suka aku, sbb aku ni menyeramkan... HUAHAHHAHHAH.
6. Saya suka kucing dan binatang yang gebu.
7. Saya suka biru.
8. Saya nature lover. Suka pantai, hutan, rimba, bukit bagai la.
9. Saya bukan budak asrama. Basically sekolah harian. Tapi saya berdikari ok.
10. Saya tak takut kilat. Yelah sapa yang berani face dengan kilat. Tapi tak juga yang jenis kalau bunyi kilat tu, saya terus sembunyi bawah katil ke tutup telinga sambil lari tak cukup tanah ke.
11. Saya tak ikut trend. err ? agak la, cuma dari segi pakaian, saya cuma pakai apa yang saya selesa, yang saya suka.
12. Saya dah boleh get along dengan k-drama. (terpaksa mengaku) srs. Joong Ki charming lavel 99. ok sabar zati.
13. Saya ada bantal peluk sepanjang pocong ;') hahaha.
14. Saya takut pocong dan rakan rakan.
15. Saya tak boleh tidur tanpa bantal peluk tu.
16. No 13, 14 dan 15 relating each other.
17. Saya lahir bulan May dan segala facts pasal bulan May ada pada saya.
18. Saya ada international friends.
19. Saya tulis diary.
20. Saya dah takde idea.

banjir 2010. Ada bibik datang kemas rumah.



No comments:

Post a Comment