Friday, 4 December 2015

Tingkatan 3 2015


Assalamualaikum semuaa,

aku tak pasti angin apa yang sedang menypa aku haha tapi aku rindu nak sekolah.

typical student.
bila sekolah, nak cuti. 
bila cuti, nak sekolah pulak.
eh gatal ya kamu.

first time aku masuk sekolah, aku cam malu malu alah g ahahaha. series, first time aku masuk kelas, langsung aku tak pandang muka sesiapa, yang aku tahu, cari tempat duduk ! cari tempat duduk ! siap aku sumpah seranah entah apa apa untuk menyenangkan hati aku yang nebes ni. alah pemalu la pula zati niii... 

bila suku tahun, ha tanduk aku dah terpacak sikit, dalam 2 cm.. aku mula  hayati kawasan sekolah yang macam tadika hahaha. mural dimana mana ( padahal sekolah tadika ni la yang aku tengah rindu luls). lepas tu aku kena lantik jadi penolong ketua kelas 

ahahahaha..

weh ampa tau dak .

aku tak pernah lulus untuk jadi nahkoda untuk sebuah kapal.. tak pernah,,

PENOLONG KETUA KELAS AKU fail tak dak! hahahaa.....

aishah, salah kau k salah kau hmph..

lepas tu , masa sesi petang. ayat ni memang dah lali dah aku dengar sampaikan masuk mimpi hahaha k tipu . 

' siapa tak bawa buku dapat 2 Dmarit '

' siapa bawa handphone dapat Dmarit'

'siaplah kamu, kalau cukup 40 marit kamu akan digantung sekolah. smk shahtutututut bukan tempat kamu blablabla'

perkara itu diulang setiap kali perhimpunan..

SEKARANG .

bila balik sekolah, aku dengar perhimpunan petang cikgu warning macam tu. aku senyum je tapi penuh bermakna,..

' ekekekekekekeekekekekke.. padan muka korang, aku dah lepas. hahaahahaha ' 



from left- yusriah, aishah, aku lettew si zati and mimi

dah masuk form 3 ni, aku rasa dah bertanduk tanduk dah kepala aku ni hahahaha.. tapi tak semua perasan , oraang prang tertentu je tahu.


 banyak sangat benda kami buat.. antaranya aku sengaja cipta kenangan, supaya perjalanan form 3 ni lebih manis.  

pasal 3 UTARID , aku boleh caakap macam family la.. 

Syukrin ni ketua kelas . syuk, kalau aku cakap kau bodyguard pintu,kau marah tak ? hahahahha.. dari awal tahun sampai akhir tahun tempat KK ni tak pernah berubah. walaupun kelas dilanda badai atau taufan katrina. ni lah nahkoda 3 utarid, sabar kok layan anak anak kapal yang perangai nauzubillah sebijik sebijik. hahahah. 

kalau belajar, gaduh belajar.. pokpekpokpek 
kalau sembang, gaduh sembang. 
kalau gaduh, gaduh betul2 . 
macam nak terbalik kelass . waduh.. aku perhati je sorang sorang ni gaduh. (gaduh mulut je la) 

syahmi pulak si radio rosak. boleh ganti jamal abdilah aku rasa. setiap harrrrriiiiiii menyanyi... haihh

geng geng india lelaki pulak.. tak sah kalau sehari tak gendang meja. -.- kes ni paling annoyinng. kalau sorang gendang ok lah. ni gendang meja secara berjemaah. aduh...

dan perempuan yang kaki gossip, tak dapat disangkal lagi, semua perempuan dalam kelas aku ni semua ada perangai ni termasuk aku ahahah....

ina, bibah, syuk, misya and amalia. oh aku belum mintak gambar kat bibah lagi..

dan aku, misya, hanani and bella- STL yang kami saja y tahu betapa bagusnya perangai masing masing hahahaha.. lolfs

gais.. this is 3 Utarid. terserlah perangai setiap sorang hahaha..

  •  From left 1st line : yarceni, misya, syukrin farina, habibah, bella vivian
  • from left 2nd line : farhan, izzati, izzah, syamala, raziana, hanani, shanisha, esther, amalia, asma, aaron 
  • from left 3rd line : siva, hafizi, devesh, adli, daniel, syahmi, danesh and sri




'alah yus, kau tak tahu ke yang guard bf kau tu sebenarnya ada crush baruu ? '



hashtag kami wanita gangster sejati
*tp spoil muka aku tu cam muka slamber lak lol



from left : hanani, ramisya, aku dan aishah
hashtag classmate 2014
               






aku dah cakap aku ni Ratu Selfie yang tarsohor di negeri bawah kayu arab saudia.
muka aku sentiasa di mana mana. hiks.

maaf gambar yang tiada. masalahnya cuma gambar ni je yang ada kat aku.. hehe...


cepat betul kan masa berjalan.. siapa yang bijak menguruskan, maka berjayalah dia.. siapa yang tak reti menghargai masa, maka rugilah dia.. sebab masa tak boleh patah balik.. 


aku tiggalkan himpunan kenangan kenangan selama setahun ni dalam buku 2015... aku akan sentiasa rindu setiap apa yang berlaku tahun ni dan tahun tahun sebelum ni..

1 comment: