Monday, 2 November 2015

Plan lepas pt3

Assalamualaikum,

Hii guys over there there ! No, not you but there.. No no no ,pls jangan perasan, I'm calling my crush. Ya ya it's you, hii my crush..

Zati. Okay tak ni ? Heh.

So, let the drama kat atas tu perasaan sorang sorang. Sementara, aku nak cakap pasal plan lepas pt3. What to do ? What to do dude ?

-*-

Entah la nak. Katanya.... lepas pt3 nak buat tu buat ni buat bla bla bla sampai habis kertas A4 kau rancang nak buat apa dek kempunan merasai kebebasan yang amat indah. Nah, lepas pt3 melongo lah kita kat rumah. Apa eh nak buat, hm? Lol, girl lol. Akhirnya buat taik mata la aktiviti yang paling senang haha!

Bagi lelaki aku tak tahu la kan. Tapi pompuan, aku rasa sepanjang cuti ni awakss semua jadi lah perempuan dalam erti kata yang sebenar ya.

dunia ni memang sedia melalaikan.. orang yang tak berguna lagi melalaikan dunia yang memang dah lalai. So apa salahnya jadi berguna sikit..

Mungkin la apa yang kita belajar sekarang ni boleh diguna pakai kelak. Kan kan.. so why not.

Okay,bagi aku.

Aku ada dua destination as well, so I have to divide all the activities..

Since aku kat Selangor, aku decide nak round setiap sudut shopping mall haha! Hang out dengan kawan kawan , and main phone sampai jem. Tidur lambat, tengok YouTube ( nah baru tau siapa zati. Heks)  Aku nak  belajar masak sikit. Dalam 6.05% gak la. Belajar basic make up. Ehm. Bukan apa, aku ni drpd family tua dan semua siblings tua tua haha. So apa function dorang sebagai siblings kalau dorang tak nak diaplikasikan skill dorang kat aku hohiho! Happy happy gak, agama jangan tauk tepi, tanpa agama kau kaya mana pon, useless.

Sampai je kat kampung nanti, ah confirm. Confirm. Mak aku dah janji nak basuh aku. We'll see mom, we'll see... who will be the winner.

And after that, the next chapter of yours will begin. Get ready for SPM !

No comments:

Post a Comment