Thursday, 7 May 2015

My mind talk a lot ,lately.

Assalamualaikum ,

Ahh. Aku masih belum sempat untuk publish cerita yang up to date. Selalu miss the date.

Aku sibuk sejak ni . Sibuk makan. Sibuk approaching a guy . Sibuk tidur. Sibuk jaga Audi. Sibuk terbit novel.

Hmm.
Banyak ye masa aku ..
Mimpi je lah.

Aku sibuk dengan exam yang akan datang sejurus sahaja birthday aku berlangsung . What the cat ? My birthday is my dayy kut.

Tah laa.. dorg dengki dengan aku ni.

Masa birthday ni la , hari untuk appreciate diri sendiri. Hari meraikan kewujudan aku. Bukan exam.

Tak puas hati.. sungguh .

Selain itu..Aku sibuk dengan aktiviti SLAD jugak. Walaupun aku tak too take part aktiviti tu, tapi aku ada juga meninggalkan jasa.

Berhadapan dengan orang ramai. dunia yang luar daripada kehidupan aku. Aku kadang kadang lack a lot of confidence . Yehhh. Self confidence aku selalunya akan datang melalui motivasi aku sendiri. And I will thinking out loud, nervous hilang terus. Tapi most of the time aku boleh jadi orang yang hmmm dungu dalam a group. Oh Noooooooo ! That's not me . Aku aktif k . Aku sangat aktif ...

Biasalah kan. Ada masa kita perlu berkata kata dengan minda. Berangan, fikir itu , ini. But that's not mean you're very dumb person after all kan . It just tanggapan orang on you.

Kita lebih kenal ourself. You will say that kan if people keep on talking about your dumbness.. But kukuh lagi ke self confidence kalau orang cakap macam tu ?

Hmm.
People .
They are so mistryous.

Kita lahir ada kelemahan ada kelebihan.Yes we are.  But if people keep on putting the same view of you. Macam mana kau nak find out kelebihan kau?

No comments:

Post a Comment