Wednesday, 20 May 2015

Happy 15th birthday .

13 May.

Happy born day !! Semoga Allah permudahkan segala urusan aku. Jadi muslimah yang baik. Jadi manusia yang ada kegunaan pada masyarakat.

Banyak sebenarnya aku nak wish.But cukup cukup la tuh.

Actually, aku sangat obsessed pada birthday . Aku tahu some people pandang aku macam "eh , kau pehal ? Jakun tak pernah celebrate birthday ke ? " .. hmmm, mind you own business la bro.

Tapi bagi aku , birthday is everything, the day where we appreciate ourself . Macam sekarang people harapkan orang lain untuk hargai mereka. But mereka tak pernah appreciate diri sendiri.

Come on la kan. We live once .

Kau bekerja , kau susah menuntut ilmu sampai PhD 45 kali , pinjam duit daripada ah long keng semata mata nak beli kereta. semua tuh kau buat untuk siapa ? Untuk kepentingan diri sendiri jugak. Jadi apa salahnya reward diri sendiri dengan perkara perkara yang kau suka.

No comments:

Post a Comment