Tuesday, 20 January 2015

see you in a bit 2k15

assalamualaikum .


2015 treat me well . permulaan yang baik , alhamdulillah . tapi , satu masalah 2015 ni . kenapa masa berlalu cepat sangat ? sangat penat aku nak kejar . and seems like I have to accept this no matter what . aku kena commit dengan semua perkara . ahhh ! aku bukan robot mahupun computer mahupun transformers yang boleh buat semua perkara dalam masa yang singkat . I wish I could to ...

so , apabila masa menjadi masalah sekarang . aku perlu kurangkan aktiviti bodo yang selalu aku buat T,T menda menda bodo tu la hobi aku .. lukis mata realistik , termenung , berangan .. haha , tetiba teringat spongebob ! aktiviti aku takde la sebodo spongebob dengan patrick hokay .


dok ape . mungkin aku masih boleh lakukan time weekends .. dan mungkin juga termasuk dengan tulis blog ? entah . sayang gila aku nak stop exercise jari kat keyboard , mesti nanti jari aku gemuk sebab lama tak exercise .

so ya . gtg . have a nice day .

No comments:

Post a Comment