Sunday, 26 October 2014

Lepas seabad tak bersua .....

Dengan suara yang begitu flat aku katakan bahawa ini adalah entry yang kedua lepas entry pertama aku unsaved ..

Bagus ..

Baguslah ..

^^

Boleh aku cakap yang perpisahan boleh mewujudkan jurang antara dua tiga empat atau sejuta insan sekalipun ?

Once berpisah ..

Lost contact. 

Tak dapat tahu perkembangan .

Rasa akward yang teramat sangat ..

Segalanya berubah .. dulu kau dengan dia bff ever ever ever.   Makan sama sama , tidur sama sama ,  buat semua sama sama.. But now , bila jumpa , masing masing diam , nak cakap apo ? Aku pandang hang , hang pandang aku . Then ?

Actually , aku daripada kecik dok ade best friend .. yang ada cumanya kawan buat main salai daun jambu jek ...

Sehinggalah aku pindah time darjah 5 .. kat sana aku jumpa ramai uolls kawan kawan yang damn nice very much . Aku start faham macam mana nak jadi a good listener .. A good friend ..

Sampaikan kami wujudkan satu group TPOS .. her her , sweet tak ? Yang terdiri daripada 6 orang .. masing masing ada couple .. dgn group ni satukan kami , weolls jadi rapat , selesaikan masalah sama sama . Selain TPOS .. Aku ada ramai kawan yang sampai sekarang aku masih ingat . Aku ni bangsa jenis tak reti nak bergaul dengan ramai orang , tapi banyak mana y aku kawan aku akan ingat . Jadi , cukup lah aku ada dua tiga yang rapat . But . Yang lain pun aku kawan jugak ..

Tapi . Lepas UPSR . Aku dah lost contact dengan semua . Either TPOS or kawan yang lain ..

Kami dapat result yang sama ..  Cuma dorg bertuah sebab dapat asrama ..

So aku jalani kehidupan aku sebagai pelajar sekolah harian .. Tapi masih terselit kedukaan di dalam hati yang suci ini . Eceh . Ok bukan ini sebenarnya aku nak cerita .

Jadi , aku masih try nak rapatkan each other . Since aku masih kat kedah tahun lepas . Boleh la hang out kalau cuti panjang panjang.  Time tu rasa tak akward sangat sebab semua masih baru nak sesuaikan diri dengan surrounding sekolah masing masing , jadi masih ada rasa rindu tak mau berpisah dengan kawan kawan .

But now .

When i looked at fb .. tambah tambah time cuti .. seems like they're happy w their life.  Ya ,  Aku pun tumpang happy le dengan kebahagiaan mrk . Bukan aku nak nengok dorg sedih memanjang . Cuma hati aku sometimes terdetik 'adakah mrk dah lupakan aku ? ' her her . Hati aku kalau bab ni memang mudah sangat touching .

Tambah tambah kalau cakap ' zati kawan kau si minah ni dapat pergi overseas .. yang kau ni dapat apa ? Dapat pergi over the sea ? '

Ohohooo, cik kak . Kalau kau cakap camtu kat aku , umpamanya kau serahkan diri kau kat buaya untuk dimakan hidup hidup . Aku 'naggappp' kau kat situ gak le .

Aku actually respect life dorg . Cuma aku rindu time weolls togather . Laughing ..

Aku kadang kadang boleh jadi stalker yang creepy .. hew hew hew .... seorang demi seorang aku stalk .. boleh dikatakan setiap kali aku stalk lah ... hati aku ni selalu je ada anasir jahat tahap setan . Tak suka tau .. --' selalu ja terdetik kat hati aku .. " ingat ke tak kat aku ? Ingat ke tak kat aku ? " hahaha, betapa lulls nya  ...

No comments:

Post a Comment